I say... take me out!

Mitt ELF-paket kom härom dagen, hurra! Tänkte visa er vad jag beställde.
Först beställde jag tre läppstift - Gypsy, Voodoo och Seductive (de står i den ordningen, från vänster)

Gypsy - Som jag bar idag, den stora överraskningen!
Ett mycket fin rosa nyans, en jättefin färg, tycker jag!

Voodoo - En lite mörkare, brun/röd färg. Jag tycker denna ser lite mer sofistikerad ut.

Seductive - Lite mer coralligt, men jag trodde det skulle vara mer corallfärgat än det är.
Men ändå, väldigt fint!

Sen beställde jag även tre borstar. Vet inte varför metallen ser såpass smutsig ut,
jag har aldrig använt dem när bilden togs, att de såg ut så när man fick dem är
ju ett litet minus. De här är i alla fall deras Eye Shadow brush, Eye Crease brush
och Blending Eye brush. Har inte testat dem än, så ni får väl ett uttalande om
dessa lite senare.


Och själva anledningen till att jag beställde något från första början, en ögonfransböjare!
Har hört att deras är bra och jag behövde verkligen en ny!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka fina läppstift!

2011-03-10 @ 11:52:18
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: HippiSara

Kerstin: Visst är de! Jag blev väldigt glad när jag såg hur de såg ut på läpparna. Och, hey, de kostade bara 16 kr st! ;)

2011-03-10 @ 15:39:15
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0