When you understand the laws of physics, Penny, anything is possible

Jag blev lite inspirerad av Tina/Beleza när hon skrev om att hon satt på sin balkong och målade naglarna. Jag hämtade genast mina nagellack och satte mig på altanen och gjorde det samma. Och det fick bli ett lila frankenlack.
Ett "frankenlack" är när man blandat ihop en egen färg med hjälp av andra nagellack. Jag har blandat ett svart, ett vitt och ett rött nagellack, jag hällde alltså bara i svart och rött lack i en flaska med vitt lack som var lite halvfullt. Är man trött på nått lack? Häll i några andra och se hur det blir, vettja! Det kan bli hur bra som helst!
Detta blev lila, väldigt likt Ashes to Ashes från IsaDora (som jag skrev och visade HÄR) men man kan verkligen se en skillnad. Detta är mycket varmare! Jag blandade förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken bra ide'!

2011-06-30 @ 20:24:33
Postat av: Maggie

Lacker farg du frankade till. Svart rott o vitt bara? Hm, undrar om jag har nagra tomma lackflaskor hemma...

2011-07-04 @ 21:48:14
URL: http://maggiemakeupaddict.com
Postat av: HippiSara

Lotta: Prova vettja, det är superkul att mixa egna!



Maggie: Svårare än så var det inte, jag använde mig av Depend nr 39 och 40 och China Glaze - Liquid Leather! Och föresten älskar jag din blogg! :)

2011-07-05 @ 17:53:44
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0