Wednesday's Halo night

Hakar än en gång på Lipglossbitch och här kommer 1Beauty3. Denna gången skulle man lista tre sommriga produkter som man var otroligt glad över att äga just nu inför sommaren! Läs mer om den på hennes blogg!
Först och främst är jag en frekvent användare av aloe vera gel och min favorit är den från Aloe Vera Group. Hur mycket solskydd jag än slänger på så blir jag alltid bränd någonstans och där kommer aloe veran in i bilden. Istället för att använda after sun-produkter som aldrig tycks göra någon skillnad brukar jag smörja in mig med aloe vera gel. Superduper att ha med sig nu i sommar!
Nästa sak jag är väldigt kär i just nu är läppbalsam. Folk klagar ofta på vintern att deras läppar är krångliga och fulla med problem men för mig är det nästa tvärtom. På vintern är de ofta kylan som gör att de blir lite fnasiga och det lindrar de flesta läppgunk. Det problem jag har är att jag bränner mig om läpparna (och här har jag inte funnit ett bra skydd mot solen) och när jag väl har bränt mig finns det inte mycket som hjälper. Jag har testat alla läppbalsam jag äger och har tycks finna en favorit. Jag fattar inte riktigt vad som är namnet men jag tror det heter Agatha Ruiz De La Prada i doften Tutti Frutti. Detta har jag köpt på en färja en gång i tiden. Detta sätter jag på mig på kvällen och på morgonen känns de superbra! Jag tycker dock inte om lukten.
Sist tänker jag nämna en härlig ögonskugga som jag använt mig mycket utav. Make Up Store - City Jungle (kan se lite närmare på den HÄR!) En härlig färg på ögonskuggan kan göra mycket i sommar!

Kommentarer
Postat av: Helena/LipGloss Bitch

Kul!

Ja, Aloe Vera är ju en lifesaver.

2011-06-22 @ 18:49:08
URL: http://lipglossbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0