It is a great ass

Jag går mot strömmen, jag är redan lite trött på allt vad korall heter speciellt på naglarna och kör på svart, ibland vill man bara bryta av.
Det enda som i regel är "sommrigt" som jag är sugen på är ett persikofärgat läppstift! Inte korall eller orange, och jag vill gärna att det ska vara lätt och lite glansigt, ett bra vardagsläppstift helt enkelt. Hittade ett från Lancôme på rean men slog inte till, det kostade runt 180 kr och jag satsar nog hellre på ett från MAC som jag kan välja färg på helt själv. Det var så utplockat bland färgerna!

Min midsommar-manikyr ser ut såhär! Liquid Leather från China Glaze, mitt all time favorite svarta lack!

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

har aldrig illat svart nagellack faktiskt, har aldrig använt det på hela nageln :)

2011-06-23 @ 20:20:36
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: HippiSara

My Beauty Secrets: Om jag inte vet vad jag ska ha för något på naglarna tar jag alltid svart. Tycker det ser väldigt stiligt ut på nått sätt, men det är verkligen en smaksak! :)

2011-06-23 @ 22:20:14
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0