I don't know, you said mistake a lot

Jag tänkte visa vilka produkter jag använder till mitt hår! Jag använder inte så mycket, men vissa saker låter jag stå framme bara för att jag använder dem oftare än andra. Dessa är de jag låter stå framme, förstår ni? Haha!
Jag har min plattång och min hårfön framme nästan hela tiden, men jag har försökt att använda de mindre och mindre och jag är inte fullt så beroende av de som jag var för ett tag sedan. Plattången kommer ifrån BaByliss och hårfönen från Philips, hårfönen kommer ifrån 1700-talet så jag vet inte om den går att få tag på längre.
Sen har jag min hårsprayer. Jag har ett problem att hårsprayer överlag inte funkar på mitt hår och ingen av de jag har gör det heller, så varför jag använder de vet jag inte. Jag använder heller inte dessa dagligen. Den ena kommer ifrån Garnier Fructis (Bamboo Flexhold eller något sånt) och den andra heter Elnett och kommer ifrån L'oreál Paris.
Mitt värmeskydd ifrån TRESemmé använder jag nog mest av alla mina produkter till håret. Jag har skrivit lite om det här, och jag gillar det verkligen. Jag tycker det är viktigt att skydda håret mot värme speciellt när man vill spara ut det eller så.
Sen har jag en burk med vax också. Den kommer ifrån L'Oreáls Studio Line, "Studio Indestructeble Sculpting Wax" för att vara korrekt. När jag hade kortare hår på min högra sida använde jag detta för att få lite struktur och för att det skulle hållas på plats. Denna använder jag inte alls nu, då jag inte tycker att det blir så snyggt när jag inte har så kort hår längre. Den gör inte så mycket för mig nu.
För att summera; jag använder inte mycket till mitt hår just nu, jag försöker vara lite snällare mot mitt hår nu än vad jag har varit hittills. Jag tyckte ändå att det kunde vara roligt att skriva lite om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0