I don't have time to be creepy, dude

Nu ska jag snart åka hem till en kompis, skolan har tagit så mycket tid det senaste så det känns inte som jag har hunnit med och umgåtts med mina vänner så mycket som jag har velat. Man bara måste älska sommaren! Jag kommer åka till Göteborg i morgon, på West Coast Riot lite spontant. Jag var där förra året och fick se Rise Against live, vilket var awesome och i år åker jag dit igen och det kommer bli lika bra! Sen på fredag blir det picknick, jag har många fina dagar framför mig!
Är det någon mer som ska på West Coast Riot föresten?
Eftersom jag bara ska till en kompis så körde jag lite naturligt med min Naked Palette!
Produkter
Ansiktet:
L'Oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
The Body Shop Cheek Colour - Nr 05
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay - Virgin, Naked, Hustle och Buck
L'Oréal Voluminous Carbon Black Mascara
Läppar:
Lypsyl

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad duktig du är Sara!! :) Kram!

2011-06-22 @ 21:00:48
URL: http://julialiliana.devote.se
Postat av: HippiSara

Julia: Tack så mycket!!! : DD

2011-06-23 @ 17:52:57
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0