What? Like there's a rule or something?

Hittade lite bra förvarlingslådor, tror att de är till för att förvara mat men stoppar det mig ifrån att köpa de för att ha smink i dem? Nejdå!
Jag har länge letat efter ett sätt att förvara t.ex mina läppstift på ett bättre sätt, glömmer ju av att använda de som ligger längst ned i necessären jag nu har de i. Jag förvarar allt mitt smink i en necessär vilket är så orpraktiskt att det inte är klokt! Men jag ska försöka förvara lite i dessa lådor, ni kan få se resultatet när jag botaniserat lite och så när jag kommit hem igen.
Så, letar du efter sätt att förvara ditt smink eller nagellack, kom ihåg att tänka utanför den så kallade boxen och använd matlådor, pennhållare, kryddställ eller vad som helst, var kreativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0