We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are

Idag är en väldigt tung dag. Jag länner inte för att blogga om något ytligt som ett läppstift eller ögonskugga när något så tragiskt hänt i vårt grannland. Jag hoppas ni alla skänker en tanke till alla offer, men i huvudsak till deras anhöriga. Det är svårt att förstå hur tragiskt det är.
Jag mår illa när jag tänker på hur vissa människor tänker och hur de agerar. Ungdomarna på lägret i Utöya hade drömmar och de hade hopp om att en dag förändra världen, varför vill någon ta det ifrån dem?
Jag tror det blir att jag uppdaterar som vanligt på måndag igen, men jag får se hur jag gör i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0