Mrs. mom, your Bing

Minishopping! Köpte ett ansiktsvatten. Jag har aldrig fattat grejen med ansiktsvatten men min ansiktsrengöring gillar jag inte riktigt men jag vill ändå använda upp den, det känns inte riktigt som jag blir ren av den. Men om jag då använder ett ansiktsvatten så kanske det känns så, tänkte jag. Jag har använt den i några dagar nu och jag gillar den, inget speciellt direkt men ändå, den funkar!
Även fast jag inte har torr hy valde jag att köpa den för just det. Jag tror det fanns två, en för normal/fet och en för normal/torr. Den för fet hy innehöll alkohol, ingen alkohol på min hy!
Apoliva Anisktsvatten Normal/Torr Hy Parfymerad (ca 43 kr på Apoteket)

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST

Vad roligt att du är med och tävlar :) Allt bra? Kram

2011-07-15 @ 17:03:10
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0