It's not a nightlight! It's a glow in the dark batman... it's retro

ACO Sense & Care Sunkissed Glow Body Lotion är en produkt som ska fungera som en vanlig body lotion men den ger också en svag färg och skimmer. Denna har jag fått av en kompis som tyckte att den inte gav tillräckligt med färg och eftersom jag inte testat brun-utan-sol produkter eller så innan tänkte jag att det kanske är en bra produkt att börja med.
Jag har provat den från men jag funderar på att hård testa den lite och se hur resultatet blir. Tänkte ta lite för- och efterbilder också kanske. Jag är lite nyfiken och se om den faktiskt ändrar färgen eller om den bara ger ett svagt skimmer, för jag har inte sätt en så stor skillnad de få gångerna jag använt den. Resultatet syns efter daglig användning.
En sak jag har lärt mig är att även fast denna är en väldigt lätt BUS-produkt så är det ingen anledning till att inte tvätta händerna väldigt noga efter applicering, haha!
Den ser ut som en vanlig body lotion men när man smörjt in den så lämnar den en skimmrig yta. Det syns efter första applicering och det tycker jag är väldigt fint, inte alls för glittrigt eller så. Väldigt sommrigt och det i sig gör att sin bränna syns mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0