Is that ice cream cone big enough? - It's delicious enough

Såhär ser jag ut idag! Både ögonfransarna och eyelinern behöver egentligen bytas ut. Eyelinern är inte särskilt intensiv i färgen och mascaran gör att fransarna ser rufsiga och klumpiga ut. Men det är ingenting jag orkar bry mig om just nu! Idag blir en riktigt slapp dag, kommer inte göra någonting, skönt!
Produkter
Maybelline Line Definer Liquid Eyeliner - Black
Inglot-palett - Svart med guldskimmer
L'Oréal Voluminous Carbon Black Mascara

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tyckte det var jättefint!

2011-07-11 @ 20:30:03
Postat av: HippiSara

Lotta: Tack så mycket! :)

2011-07-11 @ 20:33:43
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0