I've got it all almost all figured out

Hejsan!
Jag hittade lite ork i alla fall, så här får ni ett litet tips eller vad man ska kalla det!
Ni vet den känslan som man får när man bara hängt hemma, i myskläder hela dagen och inte gjort något vettigt alls? Jag älskar att bara slöa med myskläder men hatar den känslan man får i ansiktet, man kan nästan känna smutsen och all sånt i ansiktet, usch! Då är mitt lilla tips bra! Rengör ansiktet, och även då kan man känna att man inte fått bort allting. Antingen kan man bara peela ansiktet med sin favorit-peeling eller så kan man göra som jag, använda en ansiktsmask.
Jag var och kollade på Kicks en sväng för ett tag sedan och såg erbjudandet "tag 3, betala för 2" på Formula 10.0.6 sortiment av masker. Jag köpte en av varje färg som de hade (rosa, orange och grön) Detta betalade jag alltså ca. 30 kr för! (de kostar ca. 20 kr styck annars) Jag tror de fortsvarande har erbjudandet kvar på Kicks, tips tips!

Jag har enbart testat den oranga som heter Deep Down Detox och den var underbar. Man kände hur den tog bort all smuts i porerna och man könde sig väldigt fräsh när man tvättat bort den. Jag och en kompis tog en kväll och satte oss med varsin smoothie, målade våra naglar och använde maskerna. Hur mysigt som helst!
Spa-kvällar är underskattade som attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0