Does this hat make me look fly?

Hej där!
Jag och en kompis kollade runt på H&M och hittade dessa coola lack! De hade likadana 4-pack i sommras och jag köpte ett pack, fast i andra färger förstås. Jag gillade verkligen idén, fyra lack som går i ton med årstiden, och jag kan hålla med om att dessa är mycket våriga!
Jag tänkte också att det gråa var väldig likt de lacket jag visade upp för nån dag sen, grey sky. Jag tog lite foton dag på dem, eftersom det var på tok för mörkt för att ta några kort när jag kom hem igår. Jag blev glad när jag såg hur lika de var eftersom det jag hade snart kommer ta slut!

Mycket fantasifulla namn - Grey, Light Purple, Dark Purple och Coral

Grey och Grey Sky

Jag ska visa dessa på naglarna allt eftersom!
Hoppas ni har ett bra sportlov, vilken vecka ni än har det på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0