You are like Santa Claus on Prozac, at Disneyland, getting laid

Har ni haft en bra jul? Eller om ni inte firar jul, har ni haft en bra lördag? Min jul har varit underbar, massa mat och mys. Hoppas ni har fått fina julklappar, visar kanske upp några av mina under de kommande dagarna.
Här får ni en liten kik på en palette från L.A. Colors, i utförandet "Chic". Jag fick den i julklapp av en kompis och visst är den snygg? Kvaliten verkar helt okej, jag har endast använt den en gång så jag får testa mig fram lite och se om alla skuggor är lika bra. Mycket lila grejer, men det är så det ska vara!
Suddig bild, men den får duga. Det här är några av mina favoriter..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den ser fin ut!

God Fortsättning till dig!

Min jul har varit bra fast jag jobbat. Men i morgon är jag ledig! Ska sova.....om jag kan.

2011-12-25 @ 20:50:16
Postat av: HippiSara

Lotta: Tack desamma! Jag har mitt sista jullov just nu, så det blir mycket chill och att träffa vänner, hur skönt som helst! :)

2011-12-26 @ 11:25:27
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0