Life kicks in right now

Jullov! Hur skönt som helst att inte ha fler deadlines och bara massa härliga dagar framför mig. Hur ska ni spendera era lediga dagar? Jag ska bara chilla och umgås med familj och vänner, sådant man inte riktigt hinner under terminen. Särskilt inte nu i slutet.
Men kolla vilken läckerbit jag fick i ett julklappsbyte med en kompis! Det är lite konstigt, hur kan mina vänner pricka så rätt? Är det så uppenbart vad jag gillar i sminkväg? Denna bara skriker "Sara" i alla fall. Intensiteten i stiftet är otroligt lätt att reglera, vilket är ett stort plus. Det betyder att jag kan ha det till vardags och till lite festliga tilfällen, typ nyår! Jag fick en liten palett också, men den kan vi kika närmare på en annan dag.
Vilken goding, va! (Refererar både till läppstiftet och min underbare vän!)
NYX Round Lipstick - Eggplant

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, det var ju supersnyggt på! :D Vad glad jag blir att du gillade det! :D <3

2011-12-22 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0