And kids, they really cheered!

Lite nytt i sminkväg var det längesedan jag köpte och häromdagen slog jag till och köpte mig en ny flytande eyeliner. IsaDora Fine Liner Eye Stylo. Den är i pennform och liknar mer en tuschpenna, vilket gör den väldigt lätthanterlig. Jag hade egentligen tänkt köpa en annan sort, antingen Maybelline Master Precise Liner eller IsaDora Flex Tip Eyeliner, vilket jag inte gjorde då de från Maybelline var alla öppnade och den från IsaDora var slut. Jag kollade runt och testade mig fram tillatt Fine Liner Stylo var till och med bättre än de andra.
Denna har en kort och ganska hård tipp vilket för att den inte är så flexibel, det har både för- och nackdelar. Det är lättare att hålla kontroll medan man målar, men man får jobba lite för att få en smalare linje. Jag anser att fördelen med att ha en kortare tipp väger mer.
Den ger riktigt bra svärta och man behöver inte gå över linjen många gånger, vilket jag tycker man behöver med Maybelline Line Definer Liquid Eyeliner, som jag också har testat innan. Den kan vara lite grådaskig i färgen. Denna är alltså riktigt bra hittills och den kommer ni få se in action snart!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Den ser riktigt bra ut! Tänk om det kunde komma ett helt gäng sådana i lite olika färger....

2011-12-05 @ 21:50:45
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: HippiSara

Kerstin: Eller hur, det skulle varit toppen! :)

2011-12-05 @ 22:32:57
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0