What's the opposite of name-dropping?

Ska jag ge Make Up Store en andra chans när det gäller läppstift efter att applicering blir som på bilden nedan med det enda läppstiftet jag har från dem? Jag är verkligen besviken på hur det ser ut och jag undrar om det bara är för att det är ett såpass ljust stift eller om alla blir så på mig. Jag har siktat in mig på ett lila, som är ganska mörk, kanske borde jag testa.
Make Up Stores läppstift kostar 170 kr, funderar på om det är mer värt att köpa ett från MAC för 180 kr och då vet jag att de är riktigt bra! Jag får fundera lite.
Make Up Store Lipstick - Exit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar MACs läppstift och skulle välja de före makeupstore alla dagar!

2011-08-05 @ 16:18:49
Postat av: Josephine

Jag har testat många stift från MUS och på mig blir de inte sådär, kan bero på att Exit är såpass ljus.

2011-08-20 @ 17:53:31
URL: http://makeuponista.se
Postat av: HippiSara

Josephine: Det är det jag funderar på, om ett mörkare skulle passa/fungera bättre på mig :D

2011-08-21 @ 00:44:33
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0