I call that I can call things

Dag 9 och 10 - Vilken är din favoritconcealer och vilket är ditt favoritpuder?
Eftersom jag inte la upp något fråga från 28-dagarsutmaningen igår kör jag två idag istället. Dagens och gårdagens frågor var inte så svåra att besvara och jag orkar inte skriva en massa bara för sakens skull. Ibland är korta svar bäst.
Jag använder inte concealer så därför har jag ingen favorit, funderar på att köpa en concealer från MAC. Jag får se.
Mitt favoritpuder är L'Oréal True Match Powder, jag har inte hittat något bättre men jag har heller inte letat då detta funkat helt okej. Jag har gått igenom ett par av dessa men jag känner mig sugen på att testa nått nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0