This is a pie chart describing my favorite bars. This is a bar graph describing my favorit pies

I onsdags deltog jag i Kicks pressfrukost i Stockholm, en otroligt rolig erfarenhet och ett trevligt event. De gick igenom höstens nyheter och trender, de visade upp de nya Kicks Makeup Nagellacken och man blev ompysslad med manikyrer och makeup-artister fixade oss lite.
Vi fick ett välkomnande av ett härligt frukostbord med alla möjliga gobitar! Sedan, mingel mingel! Jag fick en manikyr gjord med ett av Kicks nya lack, den tänkte jag visa i ett senare inlägg.
De nya lacken vid manikyrdisken! Som sagt, mer info och bilder kommer senare.
Man kunde få sin makeup lagd av två av Kicks 200 makeup-artister. Jag fick en mossig grön sotning, men tyvärr tog jag inga kort. Det fick mig att bli galet sugen på Make Up Stores microshadow i färgen Girls best friend ..
Lite olika presentationer hölls. Till exempel om Kicks nyheter inför hösten och Kicks nya butikskoncept, att det ska vara enklare att botanisera själv bland alla produkter i butikerna.
Produkterna inför höster, t.ex Elie Saab och DKNYs parfymer, Essie nagellack, bareMinerals hudvård och läppbalsam från Fruits Gorilla & Friends, där var tusende burk som produceras adopterar de en bergsgorilla. De nämnde också att Kicks har adopterat 8 st bergsgorillor.
Vi fick alla med oss en riktigt fet goodie-bag med oss hem, ett inlägg om innehållet är
på gång!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det ser verkligen härligt ut! Jag är fortfarande ledsen att jag inte kunde komma :/

2011-08-26 @ 08:49:07
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: HippiSara

Kerstin: Det var det verkligen! Det skulle vart kul att träffas, men det kommer nog fler chanser! :)

2011-08-26 @ 18:35:33
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0