I don't know what to do with my hands. What do i normally do with my hands?

28-dagarsutmaningen, dag 1 - När började du sminka dig?
Jag kommer ihåg att jag fick ett sorts glitterstift från Yves Rocher när jag var ganska lite, kommer inte ihåg vilket år. Det skulle man använda på kroppen och jag använde det på armarna och på kinderna. Lagom fint när man tänkter efter men kom igen, jag antar att det var på 90-talet och då gick alla runt med allt från hårmascaror till glittriga hårtatueringar. Det var inte något jag gjorde, men jag kommer ihåg väldigt väl att jag ville ha en blå hårmascara. Jag gick runt med glittriga armar, det var väldigt mycket bättre.
Jag började sedan att använda lite mascara i femman-sexan någon gång. Jag vet egentligen inte varför och jag gjorde det verkligen inte varje dag. Bara när jag kom ihåg att göra det. Senare, i kanske åttan, började jag använda lite puder och kajal. Kajalen använde jag endast under ögonen och de höll i sig ända till ettan på gymnasiet. Foundation började jag använda i ettan på gymnasiet det med. Jag har inte känt att jag har behövt det innan, så varför använda det?
Jag har inte riktigt använt mycket smink i mina dagar men jag har haft intresset länge. Jag har bara inte orkat sminka mig mycket innan.
Jag har inte hittat någon bra bild, men vad är det att visa? Haha, jag har bara använt lite mascara sedan sexan till andra året på gymnasiet, och det ser ut som jag inte har smink på mig alls på de flesta bilder.
För att komma till startinläggen på 28-dagarsutmaningen, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0