Men are here. We make fire. Cook meat. Then put out fire by peeing, no get invited back

Det finns ett "projekt" som kallas "Project ten-pan" vilket innebär att man ska använda upp minst tio produkter innan man får köpa nya. På en ögonskugga eller puder till exempel ser man botten på förpackningen och det kallas att man "hit pan" på engelska och det är så det har fått sitt namn.
Jag tänkte visa tio produkter jag använt upp den senaste tiden, jag har inte haft köp-stopp men jag tänkte att det kanske ändå intressant för er att se. Om ni vill se en lite längre recension på något är det bara att hojta!
1. Dermalogica Multiactive Toner - En ganska bra ansiktspray, förstår inte toner-effekten. Men uppfriskande ansiktsspray.
2. Garnier Fructis Bamboo Flexihold Hairspray - Ingen toppen hårspray, luktar verkligen inte gott!
3. Garnier Fructis Strengthening Conditioner Nutri-Repair - Toppenbalsam!
4. Oliva by CCS Eco Serum - Har inte provat något annat serum, men jag gillade verkligen detta!
5. Lumene Double Stay Mineral Makeup - Min första flytande foundation, denna gjorde jag slut på för superlänge sedan. En bra foundation att börja med.
6. Maybelline Great Lash Mascara - Denna köpte jag mest för alla hade den för länge sedan, tyckte inte den var alls bra, så jag har inte gjort slut på den men den är gammal som gatan.
7. Natuvive Fig Soothing Body Butter - Läs mer om den här!
8. The Body Shop Mango Body Butter - Kan man säga något dåligt om denna? Nej.
9 och 10. Nueva cerat - Jag har en miljon stycken sådana här, jag använde de som en galning förut men nu har de ändrat formulan så nu funkar de inte alls på mig. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag använde också Nueva cerat innan, trist att dom ändrade formulan. Nu kör jag med vanlig Lypsyl, funkar jättebra, har dom överallt!

2011-08-15 @ 20:41:40
Postat av: HippiSara

Lotta: Funkar alltid, jag har några här och där, men ändå tycker jag att en läppbalsam funkar bättre än cerat överlag! :)

2011-08-15 @ 22:16:45
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0