I think I need a 'take notice' walk

Idag ska jag träffa en kompis och gå lite i affärer, mycket trevligt kommer det bli. Jag passar på att sminka mig lite extra när jag ska ut och faktiskt har lust till det. Jag har nog fått dille på guldiga sminkningar, men det är ju så fint!
Produkter
Ansiktet:
L'Oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Lumene Natural Blush - Charming Blush
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Eyeshadow - Virgin, Smog och Darkhorse
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
L'Oréal Voluminous Carbon Black Mascara
Läppar:
IsaDora Perfect Moisture Lipstick - Sheer Amethyst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0