I believe one day Sheldon will eat an enormous amount of Thaifood and split into two Sheldons

Favoriten till att applicera foundation just nu! En helt vanlig puderborste från Lindex. Nu på sommaren vill jag att min naturliga bränna ska sticka fram lite under min foundation och därför vill jag inte ha hög täckning. Med en puderborste kan man använda samma foundation men ändå få lättare täckning.
Jag duttar på lite foundation i ansiktet och använder sedan borsten till att jobba in produkten. Superenkelt, tar kortare tid och det ser, enligt mig, naturligare ut.
Bara ett litet tips!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag blev mkt förtjust i rubriken här :)



Kul att din lindexborste är så bra! Jag hade en ihopfällbar tidigare, men den var tyvärr lite stickig.

2011-08-04 @ 22:20:38
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0