He forgot his favorite lotion. Was I supposed to let him get ashy?

När jag skulle skriva ihop ett inlägg igår dog min kamera så jag fick lägga den på laddning hela dagen. När jag kom hem var det för mörkt för att fota någonting så därför kommer inlägget idag istället.
Vad jag köpte i Göteborg var såklart en Body Butter-duo från The Body Shop! Jag har nog en lite förkärlek till The Body Shop, önskade bara att det fanns en butik lite närmare. Fast en tåg resa på en timme eller en bussresa en och en halv är ju inte så farligt.
Jag har varit nyfiken på dessa duos sedan länge, jag tycker att det är en jättebra idé med två olika sorters body butter i samma burk, man har inte samma behov av fuktgivare på hela kroppen. Det enda jag var lite tveksam över var dofterna. Jag är ganska känslig mot starka dofter, jag klara inte av dem. Jag får huvudvärk och liknande om de är för framträdande.
Det var första gången jag doftade på dem häromdagen och de luktade riktigt gott allihop. Vanilj och macademian nöt luktade gott men jag kände att jag skulle bli riktigt trött på dem i längden. Sweet Pea luktade väldigt gott också, men lite för blommigt för mig. Floral Acia luktar underbart! Den luktar fruktigt och blommigt, men lite udda. Passar mig perfekt!
Just nu har de ett erbjudande, två för 300 kr! Man kunde också välja en duo och sin favorit bland de vanliga sortimentet av body butters.
Föresten har ni sett doften blåbär förut? Det hade inte jag men den luktade supergott. Blev lite sugen på den med, haha!
THe Body Shop Body Butter Duo - Floral Acai (185 kr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0