You can't pay your mortgage with hacky sacks and good vibes

Det har varit lite dålig uppdatering de senaste och jag har en anledning. Skolan. Den tar väldigt mycket av min tid just nu, och på lördag far jag iväg till Spanien och då kommer uppdateringen inte vara på topp heller. Jag hoppas ni förstår!
Jag vann ett paket ifrån Oliva by CCS på Tinas (Belezas) blogg som fyllde 3 år nån vecka sen! Jag blev super glad och hoppas att paketet kommer snart! Får mig att fundera lite på tävlingar också, kanske ska anordna någonting snart. Som kompensation efter mitt lack of blogging när jag åker till Spanien. Haha, ber om ursäkt i för väg, bra! Vad skulle ni tycka om det, intressant? Ni kan väl kommentera om ni är sugna på en liten tävling!
Något som jag har varit sugen på ett tag är ett kul hudvårdsmärke jag hittade på nått sett, det heter Anatomicals och namnen på deras produkter är ju anledning nog till att köpa dem. Jag är mest sugen på "Don't Just Clean It Woman, Scrub It!" vilket är namnet på deras bodyscrub! Jag blev ännu mer sugen på dem när jag fick ett mail av Kicks, det visade sig att de sålde produkter ifrån Anatomicals. De har till och med ett erbjudande på 20% rabatt på hela sortimentet, låter awesome! Man kan köpa produkterna på här.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0