Well, you look like you've got problems, you're a girl. Hence, girl problems

Ibland är det så skön och sitta och måla naglarna och bara improvisera, detta blev resultatet idag!



Jag har använt Depend - Nr 199 som bas, en jätteljusgrön färg och jag har inte använt den ensam nångång men det kommer nog hända många gånger i vår! Jag tog lite bilder på bara den som jag kanske slänger upp senare, om nån har lust att se. Jag har alltid varit lite skeptisk till Depends kvalitet, jag har inte värst många, då de jag har inte är speciellt bra, men denna är verkligen ett utav de bra lacken jag har ifrån Depend.
Depend - Nr 054 använde jag sedan, det är svårt att förklara färgen, turkos-grön-blå, väldigt fin i vart fall. Men jag hatar formulan på denna, det blir ojämnt och klumpigt, den torkar ojämnt och blir kletig och bara allmänt jobbig. Men färgen är fin! Dessa två lack från Depend använder jag ganska ofta tillsammans. Jag tycker de passar så bra.
Sen använde jag China Glaze - Liquid Leather och detta lack gillar jag starkt! Formulan är så lättarbetad och man behöver inte mycket färg för att få det bäcksvart. Jag skulle vilja ha massa China Glaze-lack, de är ju utav den dyra sorten, men det är det faktiskt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0