Oooh, appletini, when did they start drinking straight guy drinks

Vad en skönhetsjunkie som jag tar med sig för sminkstuff när man reser. Ptja, inte särskilt mycket. Jag kommer vara i solen ganska mycket därför känner jag nog inte för att spackla på massa grejer i ansiktet!

Ett läppstift (detta är från Elf och heter Gypsy) tycker jag är kul att ha med, jag valde ett rosa men det varierar såklart. Men lite piffig vill man ju vara!
Ett läppbalsam med solskyddsfaktor (Nivea Lip Care - Sun SPF 25). Det är ett måste för en blekis som jag, på kroppen har jag 20!
Ett vanligt läppbalsam (Dremalogica Climate control lip treatment) det vill jag ha med, så är det bara. Detta är jättebra att ha under läppstift och liknande, föresten. Det är inte för kletigt eller glansigt.
Marscara (Bare Escentuales Big Tease) lite färg på fransarna är alltid fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0